torsdag, november 24

Ya lo he olvidado

När jag och Maria slentrianhandlade på Hemköp idag kom jag på nåt riktigt smart. Det var en liten insikt som inte alls var viktig men ändå en jätterolig iakttagelse. En lagom självdistans med tydlig samhällsreflektion. Och jag tänkte:
1. HA HA, jag är så rolig och ett sånt smardo
2. Jag ska skriva om det här i bloggen när jag kommer hem
Och nu är det, som i Romeo Olssons fisdikt, borta likt en vind.

Jag ska dela med mig av något som inte är roligt, men som är viktigt för norrlandspatrioter som jag och du:


Ett Klick För Skogen


Hit går jag varje dag, och det är så lätt. Det är den smartaste annonsering jag någonsin har hört talas om. Tack Elin Skogens för tipset.

3 Comments:

Blogger Stenen said...

oh, vinter. Ja nu är den välkommen. Kom nån gång.
skog, det är grejjer det.
men anna int visste jag att du var en sån trädkramare...

november 24, 2005 4:42 em  
Blogger Viktorov said...

klickklack.

november 25, 2005 12:26 fm  
Anonymous Anonym said...

Klickat. Bokmärkt. Bra.

december 02, 2005 1:14 fm  

Skicka en kommentar

<< Home