söndag, november 20

Blottaren

Alla bloggare är sina egna utställningsobjekt. Alla bloggare är potentiella mobboffer. Själv vill jag inte bara berätta om vad jag ätit till frukost eller vilket som var veckans studiebesök i skolan och det är en av anledningarna till att jag inte skriver så ofta. En annan är att jag är lat. Jag älskar å andra sidan att läsa om andras vardag och rutiner. Varför är det så?

Här hade det varit stor skillnad om det var en "Bruce Springsteen Mailing List", eftersom den allmäna uppfattningen är att
Bruce = COOL och
Silverchair = OCOOLA.
Den som inte förstår skillnaden får gärna skriva till mig och fråga. Jag blev hursomhelst jätteglad när jag läste det här:

"Silverchair Mailing List - November 17, 2005

Silverchair have confirmed rumours that they are currently making music together in regional New South Wales. The band has also announced that they plan to record a new album and do at least a few gigs during 2006."

Jag hoppas på ännu ett album med duktiga klarinettister och storslagna symfoniorkesterlåtar. Pukor och sånt skit, det är gött.

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag skulle vilja att någon hade en blogg där de inte la upp bilder på dagens klädsel utan istället tog en bild direkt när de vaknat. Varje dag en bild av personen nyvaken, bakis, supertrött osv. Mycket modigt och spännande skulle det vara, jag skulle inte våga.

november 21, 2005 11:01 fm  
Blogger Manis said...

Grym idé! Jag skulle gärna göra det om jag hade en kamera. Stina skulle också kunna vara en sån person, men hon gillar tyvärr inte ens Internet så värst mycket.

november 21, 2005 12:21 em  
Blogger Stenen said...

jag skulle vilj att du hade en blogg där du länkade till min blogg fati

november 21, 2005 5:54 em  
Blogger Manis said...

Jag är bara lite seg i koden käre knotan.

november 21, 2005 6:47 em  
Blogger Viktorov said...

Vill du spela The aMAZEing labyrinth!?

november 22, 2005 8:50 em  
Blogger Viktorov said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

november 24, 2005 12:02 em  

Skicka en kommentar

<< Home