tisdag, oktober 4

Hemma hos dig, hemma hos mig


Det är viktigt att man trivs på sin mail, precis som i sitt eget rum. Ibland måste man städa när det blir för rörigt. Vissa lägger kontinuerligt saker på sin plats och därför blir det aldrig något stök hos dem. Min gMail ser ut så här:

Lovisa
Petter
Zoovillage-nyheter
Humlans nyhetsbrev
Eurosport tablå
Mauro Scoccos nyhetsbrev
Klassens mailinglista
Viktor W
Bokus nyhetsbrev
H:ströms Förlags nyhetsbrev
En redaktör
Brita
Hanna
Blocket-reklam
En annan redaktör
Maria
Viktor N
Sigrid
Exlibris
AbeBooks


Man vet egentligen inte varför man samlar på en del skräp, men vad man däremot kan vara säker på är att det kan bli ett aldrig så ointressant inlägg i bloggen av det.

5 Comments:

Blogger Lovisienstadt said...

Det här var bra. Det gillade jag! LISTOR i sin mest ädla form.

oktober 05, 2005 12:59 fm  
Blogger M said...

hah! nu vet jag varför du var så frågvis angående Print Screen! why you little..!

oktober 05, 2005 2:12 fm  
Blogger Manis said...

Jag gillar också listor!

Och det där med PrintScreen, det vet jag fortfarande inte hur jag gjorde, men Alt var det då inte! Det är ju så himla coolt!

oktober 05, 2005 7:12 fm  
Anonymous Anonym said...

H-ström Förlag... Det är inte stort du. Varför får du deras nyhetsbrev? Bara av nyfikenhet: Har du läst något utgett av förlaget? Zlata Ibrahimovitz Dagbok kanske? Eller nåt spännande av Vladimir Oravsky.

oktober 06, 2005 1:04 fm  
Blogger Manis said...

Tilda: Jag har inte läst någonting alls faktiskt, bara översatt lite åt dem.

http://www.hstrom.nu/f/epostlista1.shtml

oktober 06, 2005 1:11 fm  

Skicka en kommentar

<< Home