torsdag, januari 19

Brossan #1 2006

Det här är ungefär som ett fanzine från Göteborg med omnejd.
När man har en bror som oftast bara är rolig i hemlighet på MSN måste man sprida budskapet. Om du inte förstår roligheten så förstår du kanske att min uppskattning finns i generna. Jag är förprogrammerad att skratta.

Lasr säger: ge mig en bilstereo som inte drar ström när den är avstängd
Manis säger: har du testat allt?
Lasr säger: jag har knipsat strömkablarna nu
Lasr säger: åsså laddar jag batteriet
Manis säger: yessss
Lasr säger: sen bajsade jag på den
Manis säger: på låddan! mumser
Lasr säger: ja
Lasr säger: gonatt
Manis säger: sovgott

FOTNOT: Han säger att han bajsade på den, sen måste han sova.

1 Comments:

Blogger Viktorov said...

Jag gillade att du förklarade skämtet. Fast jag förstod redan innan. Jag kan relatera till brorsor som är roliga på msn. Bigtime. Fast mina bröder är ganska roliga IRL också, ibland.

januari 20, 2006 5:41 fm  

Skicka en kommentar

<< Home