måndag, mars 20

Första gången någonsin

Idag var en relativt seg dag på VK men jag hann ändå med en notis och en halv workshop på Nolia och en artikel om den men egentligen var det två för när jag skulle flytta över filen med artikeln till klar-mappen så råkade jag tappa den i mappen som ingen har tillträde till och den fanns dessutom inte om man sökte i hela MacEdit såklart för det har aldrig hänt förut i VK:s historia och då fick jag skriva om den men som tur är så har jag sjukt bra minne så jag hade nästan 1500 tecken - i ordning - i huvet så jag fick lämna in den ändå fast den inte var lika bra som den första sen åkte jag och repade sen kom jag hem gonatt.

3 Comments:

Blogger Viktorov said...

Du är rolig journalist. Jag ser fram emot att läsa dina alster. Ska du inte Walraffa Scandic snart? Det skulle också vara roligt.

mars 21, 2006 10:09 fm  
Anonymous Anonym said...

Du är rolig. Kom och ät mat.

mars 21, 2006 9:57 em  
Blogger Manis said...

Men är det inte min tur att laga den här gången?

mars 21, 2006 9:58 em  

Skicka en kommentar

<< Home