onsdag, mars 15

Hjärnskakningssjukan


Jag ville verkligen inte få magsjuka igår natt. Jag ville gå till VK på morgonen och göra min handledare förbluffad över vilken högklassig journalistik jag kan bidra med efter bara ett halvår på Strömbäck.

Och så finns det de som kräks frivilligt - och nu talar jag inte om stackare med ätstörningar, utan om kanske idioter och dumma jävlar (inte nördar) som Bam, Steve och Johnny. Jag har till exempel gärna kvar min hjärna, jag vill inte spränga ett enda blodkärl i huvudet. Inte alls. Igår var jag helt säker på att det skulle hända i min panna. En sån där som pulserar i seriefigurers tinningar när de blir arga. Dumma dumma amerikaner.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

stackars stackars lilla gumman, hoppas du mår bättre idag!?

*kjam*

mars 16, 2006 3:21 em  

Skicka en kommentar

<< Home