söndag, februari 19

Finn Fem Fel

Reglerna:
Gör en lista på fem konstiga ovanor eller egenheter du har och utmana sedan fem andra bloggare att göra det samma och fortsätta kedjan. De skall även bifoga de här korta reglerna i sitt meddelande. Längst ner i det här inlägget finns en lista över vilka jag utmanar.

1. Jag hatar all kroppsrengöring förutom handtvätt, vilket jag ägnar mig åt säkert hundra gånger om dagen. Om det var möjligt så skulle jag ha samma smink, dag efter dag.

2. Statistiskt sett faller jag bara för personer (manliga) som är antingen
a) 185cm eller längre b) Torra och tråkiga c) Störda och galna

3. Jag älskar att springa eller träna på annat sätt tills jag tror att jag ska dö, och att svettas och plåga mig själv. JAG VET att det inte märks, men jag tar alltid i lite mer än jag egentligen orkar.

4. Egentligen så älskar jag Australien och skulle jättegärna åka dit, fastän jag låtsas att jag inte gillar det. Jag älskar Doktorn kan komma och McLeod’s Daughters. Tyvärr så kommer jag att få åka dit själv eftersom ingen annan tål varken kulturen eller accenten.

5. Jag har egentligen aldrig velat ha ett jobb. Jag gillar bara hobbyer och kortare, intensiva projekt. Jag identifierar mig till 99% med huvudkaraktären i Office Space, där resterande 1% innebär att jag inte är en man.

Utmaningarna tillfaller:
Långis
Man of Silence
Brigitte
Kolet
(Sjöberg hann före)

4 Comments:

Blogger Viktorov said...

already did it.

februari 19, 2006 12:19 em  
Blogger Manis said...

yes I remember now

februari 19, 2006 12:37 em  
Anonymous Anonym said...

å tack frk nstra sra, gud vad jag skrattade. vem vill egentligen ha ett jobb, det är ju pengarna man vill åt! och en fin höj- och sänkbar stol kanske.

jag är jätteförkyld och har inte börjat skriva på reportaget, antar att hstrm var roligt? öf var trevligt men jag fick konstig längtan åt fel håll. :-(

snuf!

februari 19, 2006 1:44 em  
Anonymous Anonym said...

men hallå, australien... jag älskar australien och framförallt kvinnofängelset. du är inte ensam!

februari 19, 2006 11:53 em  

Skicka en kommentar

<< Home