måndag, februari 27

Duttia flicker

Jag övar mig. Pernilla och jag ska gå och se kåbojsfilmen och jag har inte sminkat mig. Hon övar sig också – har inte duschat idag. Vi försöker vara mentalt sunda och göra kulturella aktiviteter, hoppas jag får godis av mig själv för att jag är duktig. Och för att jag är pms. Alltså är, inte har, det är värre att vara.

Bokrean för mig var sådan, att jag bestämde mig för att gå med Knotan mitt i natten i torsdags, men ändrade mig när jag insåg att jag skulle svimma av trötthet i skolan dagen därpå. Nån gång måste jag bli frisk på riktigt. Jag hade också bestämt mig för att köpa Konservatorns läderolja, som jag skrev förut, men all planering slutade med en timme på H:ström i fredags och dessa:


Hoppas jag hinner läsa dem nån gång.

7 Comments:

Blogger Lovisienstadt said...

ÅH the Kyrklund!

februari 27, 2006 10:09 em  
Anonymous Anonym said...

men skojar du! vad är det för bok av faulkner? jag vill ha den!

ta förresten av skyddsomslaget till kyrklund-boken - pärmen är så sjuuuukt snygg!!!

mina bokreafynd var präktiga och allmänbildande (till största del): nya svenska floran, atlas och "adjö, herr muffin"

februari 27, 2006 10:20 em  
Blogger Manis said...

Adjö herr Muffin, jag gråter!

The Kyrklund and The Faulkner. Jag kikade på en annan som jag senare upptäckte var värsta från 1930-nånting och kostade 950kr. Löjigt, speciellt efter att ha ställt tillbaka en 250 och en för 500, så jag tog den där istället. Mupp.

februari 27, 2006 10:32 em  
Blogger Viktorov said...

Vi kan ha polyfem förvandladseminarium sen.

februari 28, 2006 11:40 fm  
Anonymous Anonym said...

fint foto anna, du ÄR ju dutti, fatta det!!!

februari 28, 2006 4:04 em  
Blogger Manis said...

det är oskaprt om man titar nära.. fast det ska jag ju inte ens säga då nä.

Jag har inte gjort min Ötzi-läxa än, ånej! Lovisa vill du också vara med på seminariet?

februari 28, 2006 4:19 em  
Blogger Lovisienstadt said...

Lovisa vill mest se på. Och tjacka böcker tusen gånger om dagen.

februari 28, 2006 11:20 em  

Skicka en kommentar

<< Home