söndag, februari 19

Libris

Nu har jag fått nån sorts skrivsjukdom, jag skriver hela tiden. MEN: Om jag någonsin ska göra något helhjärtat så kommer det att handla om pappersböcker och litteratur. Jag gör reportage på ett antikvariat. Jag ser världens roligaste serie Black Books varje dag, lyllos dig om du inte har upptäckt den än. När jag får pengar igen ska jag skaffa Konservatorns läderolja till mina guldutsmyckade gullisar på hyllan. Jag måste säga, att de mossigaste fritidsintressena är oftast de mest intressanta. Synd att det tar så lång tid att läsa böcker bara.
Tack Lars Östman för återupptäckten av BB
ILAB
AbeBooks
h:ström - Text & Kultur
Bokbörsen
Antikvariat.net

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej Anna. Idag sorterade jag exakt 138 plagg på jobbi.

februari 21, 2006 11:52 em  

Skicka en kommentar

<< Home