söndag, september 25

The Sound and the Strömbäck


Det var klassfest ikväll och Maria skulle inte vara med men Joel sa nu leker vi en lek som har tre delar jag gillade leken och mitt lag kom inte sist fast den var ganska svår och en del var tvungna att gå sen så vi blev färre och färre förutom de som inte kom alls så chipsen räckte och jag behövde inte poppa popcorn nu luktar allt öl och sprit och de sista har gått skrattande cyklade de iväg skjutsade på pakethållaren jag har städat lite och samlat panten till Stinas städning imorrn det var en fin fest och ganska många kom cirka 70% av klassen och ingen krossade fönster eller kräktes jag kanske vågar ha fler fester i framtiden till nästa fest vill jag ha maskerad när man får vara precis vem man vill utan tema så jag få vara kanske Vivienne Westwood eller John Galliano (jag vågar mig på att jämför dessa galningar, vilken galning JAG är!) jag skrev i Maddes Mina Vänner-bok att jag ville spendera 24 timmar med Luke Wilson på en öde ö men det kändes fånigt.

5 Comments:

Blogger Lovisienstadt said...

Härligt!

september 25, 2005 2:17 fm  
Blogger Manis said...

Då ses vi alltså på Thanksgiving hemma hos mamma och pappa Wilson..

september 25, 2005 4:25 em  
Blogger Johanna said...

Ditt blogginlägg måste komma med i Guinness rekordbok för världens längsta mening!

Jag saknar Strömbäck. Det är så vackert med havet, skogen, lärarna och inte minst mattanterna. Kan du inte hälsa Kristina från mig? Du kan säga att jag ser henne framför mig när jag läser om professor McGonagall i Harry Potter. Det är en komplimang.

/ Fran

september 25, 2005 8:36 em  
Blogger Viktor Öland said...

jag ska vara en trehövdad apa.

september 25, 2005 10:31 em  
Anonymous Anonym said...

jag hade trevlig och gillade också leken som joel hittade på och föresten var det ju nästan maskerad eller vad ska man säga när folk börjar gå iväg och byta kläder med varandra och föresten tyckter jag det var synd att det var så mycket chips att det inte bidde popcorn men jag kommer nästa gång och då vill jag börja med att poppa!

PUSS!

september 26, 2005 5:12 em  

Skicka en kommentar

<< Home