torsdag, augusti 25

Make drape ends meet


Ändå - jag försökte ge mig själv ett löfte om att jag inte skulle skriva detta men - ändå.
Gardinkrokar är inte till för att hänga upp gardiner med. Hur man än hoppar över hällor och hänger i varannan eller var tredje och sen varje och tre plus två och sen tar den bredvid i slutet, så stämmer det aldrig när man kommer till den sista. Typiskt livet att vara så tydligt!

P.S. Jag vill passa på att varna för eventuell engelska som kan förekomma här och i senare inlägg. D.S.

6 Comments:

Blogger Lovisienstadt said...

vadå? menar du att du ska skriva hela inlägg på engelska eller att du kommer att råka lägga in engelska uttryck lite här och där?

/cherries jubilee

augusti 26, 2005 10:33 fm  
Blogger Manis said...

jag har ingen aning, jag bara känner på mig att det kommer.. kanske mer och mer, vem vet?

augusti 26, 2005 4:30 em  
Blogger M said...

jag har fått spam i min fucking commentsgrej. man blir ju gaaaaal´n!

augusti 26, 2005 5:11 em  
Blogger Manis said...

Jag fick me det, och blev arg men tog bort dem och sen har det inte hänt igen, peppar peppar.

augusti 26, 2005 8:49 em  
Blogger Viktorov said...

Anna, jag tror att du har missuppfattat bruksanvisningen. Gardinkroken är helt genial! En uppfinning jag hade varit stolt över att ha uppfunnit. Ja, jag tom önskar att jag hade patenterat detta.

augusti 27, 2005 9:41 em  
Blogger Manis said...

men HUR får man det förutbestämda måttet mellan hällorna att passa ihop med bredden (och materialet!) på gardinen?! he gå it!

augusti 28, 2005 6:57 em  

Skicka en kommentar

<< Home