tisdag, september 20

Ellen from the block

USAs fånigaste, gulligaste och roligaste Ellen DeGeneres var värd för Emmygalan i år och städade upp efter Katrina - samma smarta och ärliga Ellen som var värd för Emmygalan efter WTC-attacken. Jag önskar att jag kunde grabba tag i tjurballar som Ellen och inte vara harig. Jag vill kanske till och med våga bli dumdristig och lära mig något istället för att bara ta det varligt och lyckas någon enstaka gång. För att högakta mina egna ord ska jag nu fortsätta med min recension och kapa den ytterligare från 1300 till HÖGST 900 tecken. Jag har ingen aning om när den publiceras, men det är min första så jag ska klippa ut den och skicka den till mor. Ska sådant bronsas in? Kanske en ram på sin höjd. Den kan sitta bredvid Melineh Kurdians autograf på min egen vägg - så jag minns var jag kommer ifrån, som Jennyfromtheblock.

2 Comments:

Blogger Lovisienstadt said...

Annafromthelakeswamp

september 22, 2005 12:48 fm  
Blogger Manis said...

L Y L L O S ! !

september 23, 2005 10:56 fm  

Skicka en kommentar

<< Home