tisdag, januari 26

Lillutflykt, även känt som Promenad, del 2

Det var en gång en kväll. Jag gick ensam till Ica Maxi för att köpa lite bröd. Som en Modärn Människa använde jag så klart Själv Scannings Manick och var snabbt klar med mina bestyr. Fyra tunga kassar med mat skulle jag nu bära hem till min drottning (som icke nöjde sig med törftens bröd utan även krävde noisette). Då kom tre herrar i frack och erbjöd sig skjutsa mina matkassar i sin pulka. De skulle ändå åt mitt håll på en Fin Kulturell Träff för olika sorters knösar, så de drog maten i pulkan exakt 33,3 % av vägen vardera. Sedan tackade de för sig, satte sig i pulkan och försvann ut på älvens is. Vart de tog vägen vet ingen.







INNEHÅLL (OBS! Ej sopor):

Tång Caviar
Blomkål
Geisha Mix
Nudel
Fläsk Fille
Röd Lök
Rostad Lök

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej! Jag vet var dom tog vägen, men kan tyvärr ej dela med mig av denna Sekretess Belagda Information.

MVH

Anonym

januari 27, 2010 5:44 em  
Blogger Manis said...

Tack för din kommentar. Man blir ju ändå nyfiken.

januari 28, 2010 12:28 fm  
Anonymous SLY said...

Får jag chans på Fläsk Fille?

januari 28, 2010 7:39 fm  

Skicka en kommentar

<< Home