tisdag, december 1

Chenjala snillen del 1

Det är mycket Lovisablogg nu men jag KAN faktiskt inte låta bli för hon är så föribannat rolig. Ibland är även jag rolig. Chatt rulez.


Lovisa: http://www.youtube.com/watch?v=l0OLFDmooY&feature=channel
HAHA KEVIN
me: ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
Lovisa: HAHAHAH JAG DÖR
HOWIE FÖR FAN
me: ok nu kör jag
Lovisa: do it
me: AAAAAHAHAHAHA
Lovisa: säg till när du är redo för ett briljant klipp med bsb
me: Nick Carter USCH usch usch
usch uchs
ux
Lovisa: ux deluxe
http://www.youtube.com/watch?v=fdlsj8D1mH4&feature=related
när A.J kommer in här. DÖR AV SKRATT
och beundran
me: å stackars Howie som sitter på en säng
jag är ändå för varggrinet
jag KAN inte se Nick
bara höra
Lovisa: hahaha
me: ok nu kör jag AJ
Lovisa: jag kan se nick. jag skrattar till döds.
me: aaaaaaaaah Shania
aaaahahahah spola
han ba skriker
och har gigantiska kläder
Lovisa: hahaha
åh vilken guldgruva. måste spara till vår bsb-kväll
me: å Kevin
Lovisa: helt blyg ba
sov gott
brianlover
HEJDÅ MANIS
ses snart
me: HEJDÅ sov gott skatt
Lovisa: pusser
me: kiss kiss