måndag, oktober 29

Kissdrömmar

Återigen vill jag säga HEJ, vänta lite med att läsa det här om du bara vill lära känna mig sådär lagom mycket. För er som redan gör det är det ju redan för sent så varsågoda.

Jag har fått så jädra nog av att drömma om kissnödighet. Drömmarna går ut på att jag springer runt och hittar ingen konventionell toa, så jag måste välja det minst opassande stället. Som om jag inte skulle kunna vänta i fem minuter på att hitta en WC utan måste göra det i någons vardagsrumsmöbel! Som om det är mindre besvärligt. Som om jag inte skulle kunna göra det utomhus om det knep. Det är inte jag som medverkar i de där drömmarna. Idag vaknade jag upp och märkte knappt att jag hade en urinblåsa i kroppen, jag hade klarat mig hur länge som helst utan att gå. Jag drömmer alldeles för ofta sådant här och det är inte för att det trycker på eller för att någon inkontinens har börjat göra sig påmind. Jag fattar ingenting men vägrar tro att dessa drömmar har något att göra med hur jag ser på mig själv eller min plats på jorden. Jag tror att det är nån jäkel som har petat in dem för att jag ska ställa upp på någon experimentell lobotomi för att bli av med kisset i huvudet. Jäkla vetenskapare.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ja ja ja!!! Jag vet preciiis hur det är! Jag har ocksa perioder da jag drömmer att jag blir nödig pa de allra konstigaste ställen. Fast mitt problem är aldrig att hitta en toalett, för där finns det alltid en. Problemet är bara att den alltid star mitt pa gatan eller i ett klassrum eller helt öppet mitt i en restaurang. Sa jag sitter alltid där och drar febrilt i kläderna för att ingen ska se, och "ärendet" i fraga tar typ alltid tio vansinnigt langa minuter helt plötsligt.

Men märkligt trösterikt att inte vara ensam om det, allafall!

oktober 29, 2007 3:27 em  
Blogger Raisa said...

Ahaha, nu är vi tre. Det var ett tag sen nu, men jag tror inte heller att jag faktiskt var kissnödig när jag vaknade. Sånthär står banne mig aldrig med i drömlexikonen!

oktober 30, 2007 10:42 em  

Skicka en kommentar

<< Home