tisdag, augusti 14

1 300 000 000 pixlar är plenty

Det här handlar lite om min sommar, för det visar sig att jag har hunnit med några saker ändå när jag inte har bloggat. Redigeringen jävlas däremot, detta är sista gången jag väljer "skriv" istället för "Redigera HTML".



Spännande böcker på promenader längs Hissjövägen

Trafikstockning på E4:an (fortsätter bakom den pixliga kurvan)


Roger Daltrey (förkyld) och Pete Townshend (hoppade EN enda gång)


Vigsel i Karlstad, för två personer jag aldrig hade sett

Bröllopsfesten var KING, brudparet var snälla

Håtråden stannade mitt på E4:an, fast bara lite

Bad och sol i Boviken med Larsson och Eriksson

Star Trek... nej, Twin Peaks... nej, Star Trek

Båt på havet utanför Norrbyskär (DET BLÅSER!-minen)
Linbana bland lillhusen på Norrbyskär

En bra festival (ovan) och en annan var tråkig

2 Comments:

Blogger Viktorov said...

Bra bokslut över sommarn 2007!

augusti 14, 2007 8:52 em  
Blogger Bonnieto said...

jag blir avundsjuk på din fina sommar

augusti 15, 2007 12:08 fm  

Skicka en kommentar

<< Home