måndag, augusti 27

Det har blivit nåt fel på min hjärna


Efter en knapp vecka i skärgårdsparadiset känns det som att mitt medvetande sitter i karantän. Jag kan inte beskriva det på något annat sätt. Det är inget agorafobiskt över det här, såsom första dagarna efter en vistelse i Sjöträsk kan vara. Det är en ensamhet som inte kan botas av andra personers närvaro. Jag har några alternativ till vad det är jag lider av men det kan ju vara vad tusan som helst.


1. Komma hem-depression

2. Postförträngelsefågelskådningssyndrom

3. Förkylningsynklighet

4. Hormoncykeljävulen

5. Depressionaris vulgaris (höstvariant)

6. Alltpåengång


Flytten till Teg känns bara rolig, därför har jag inte listat den. Jag hoppas att Sting, Andy och Stewart kan hjälpa mig med utredningen på onsdag. Jag välkomnar alla som känner igen sig att titta förbi, eller bara skriva ett hej, så kan vi krisa ihop.

Gråtruten lider sällan av personlighetsförändringar, eller mer aldrig än sällan antar jag.

7 Comments:

Blogger VISION said...

Jag vill ses! Jag ska fota polisen!

augusti 27, 2007 1:01 em  
Blogger iHanna said...

Jag lider av 1 + 5 och lite annat som resulterar i #6. Sköt om dig och koncentrera dig på flytten ihop med broderimannen så blir det nog lättare snart. annars ringerru mig när du vill!!!

augusti 27, 2007 6:07 em  
Blogger iHanna said...

just ja:

KRAAAAM!!!

augusti 27, 2007 6:08 em  
Blogger Kolbjörn said...

vaaa, jag visste inte att du skulle flytta!

augusti 28, 2007 9:40 fm  
Blogger Manis said...

Jag och Mange ska flytta till en takvåning nåt kvarter från älven!

augusti 28, 2007 10:59 fm  
Blogger Viktorov said...

Jag ringer dig. Kram.

september 01, 2007 11:09 fm  
Anonymous Anonym said...

Hej. Jag vill va med dig. Nu förstår jag varför du inte svara på sms jag skicka. KRam!

september 07, 2007 9:20 fm  

Skicka en kommentar

<< Home