torsdag, augusti 30


Jag svarar inte när ni ringer, och jag hoppas att min telefonsvarare inte har slösat bort era pengar. Anledningen är inte att jag har gått under jorden frivilligt, utan att min mobil var lite för känslig för att åka slupen från Fjäderägg till Holmön i spöregn. Det rainade cats and dogs i lördags morse. Sehr sehr viele regendropfen. Mobilen är inte alls så Final Fantasy som den ser ut, för då hade den bara behövt en remedy och sedan hade allt varit ok igen. Nu vet jag inte vad jag ska göra. Jag gav bort min gamla till världens gulligaste Yasofi, så den är i Kololi. Den går inte att ta isär och knapparna verkar fortfarande vara blöta inuti. Det var skönt att slippa den ett tag, men nu börjar det bli löjligt. Jag har saker att göra, ställa mitt telefonalarm till exempel så jag inte glömmer bort alla saker jag har att göra. Det är så mycket mer bekvämt att leva med mobil.