lördag, augusti 18

Kroppsfunktionen som försvann

Jag antar att jag rapade när jag var ett spädbarn, men har inte kunnat göra det alls så länge jag kan minnas. Jag vill efterlysa en läromästare, en mentor, någon som kan guida mig. Jag vill få luften i magen att komma ut med ett roligt läte. Jag skulle kunna dricka öl och läsk igen, och mitt hick-maraton igår skulle inte ha varit så smärtsamt alls. Jag skulle kunna förolämpa folk på ett äckligt sätt och framföra alfabetet med svenska ÅÄÖ på YouTube.

Jag kan åka på läger, gå kvällskurs, vad som helst! Lär mig rapa!

6 Comments:

Blogger Viktorov said...

Jag lyfter upp dig på axeln och klappar dig på ryggen nästa gång.

augusti 18, 2007 3:48 em  
Blogger M said...

Evelina kan inte heller rapa! Ibland är det nära, men det låter mest som att en liten groda sitter nere i hennes strupe och kväker. Om du hittar ett gåtvåbetalafören-erbjudande på rapningskurs, så säg till! Hon lider av denna dysfunktion.

augusti 18, 2007 6:16 em  
Anonymous Anonym said...

Oj, jag trodde nog att alla kunde det :)

augusti 19, 2007 8:37 em  
Blogger physalis said...

Jag rapar i genomsnitt 40 gånger per dag. Jag är en ostoppbar rapmaskin. Kanske har jag tagit din kvot av rapar?

augusti 26, 2007 8:14 em  
Anonymous Anonym said...

jag har liknande trubbel. När jag gäspar blir jag aldrig "klar". Det är sjukt jobbigt

augusti 27, 2007 11:16 fm  
Blogger Fran said...

Jag kunde inte prutta förut men min kille har lärt mig. För mig handlade det mest om att våga "släppa taget". Nu pruttar jag all the time och min mage mår så mycket bättre!

augusti 30, 2007 12:06 em  

Skicka en kommentar

<< Home