torsdag, juli 12

Ibland äskar jag TV,

men ofta hatar jag TV av en och samma anledning:


5 Comments:

Blogger Pär said...

SÅ JÄVULSKT BRA! Har du bilden i större storlek?

juli 13, 2007 10:44 fm  
Blogger Manis said...

Det som är fantastiskt är hur de fortfarande lurar folk att ringa. Tyvärr är detta originalbilden, den är tagen med en Nokia 7370 = 1,3 mpix.

juli 13, 2007 11:21 fm  
Blogger Raisa said...

Ibland glömmer jag teven på när jag gör annat och inser plötsligt att jag lyssnar på folk som ringer in och gissar på saker som kvinnonamn som slutar på A.

juli 13, 2007 6:40 em  
Blogger Viktorov said...

Jag har ringt på ett sånt där program vid minst ett tillfälle. Det är jag som håller dem rullande. Jag tror att jag gör det för att jag hatar mig själv.

juli 15, 2007 2:05 fm  
Blogger physalis said...

HAHAHAHA. Geni!
Efter att ha bott ihop med emil i ett år fick jag reda på att han ringt in till ett sånt där program säkert 2 gånger i månaden. En gång kom han fram, men då blev han så nervös så han slog in fel telefonnummer. Efter det slutade han.

juli 16, 2007 8:17 em  

Skicka en kommentar

<< Home