torsdag, maj 31

Fight the Future

Efter min folkhögskoleavslutning nästa fredag dyker framtiden helt plötsligt upp. Livet har börjat för länge sedan, i början av åttiotalet för min del, så det är det ingen idé att gå och vänta på. Men framtiden. Jag spenderar de sista kristallklara dagarna innan diplomet med att hoppas och längta, på saker och till saker som jag faktiskt kan skymta i diset.

- sommarkvällar på 2007 års vis
- en sommar av tennis, inga joggingturer bara tennis. OK, skayt också
- ett positivt svar från en amerikansk skrivarkollega
- ett positivt svar från ett förlag angående hennes böcker
- ett positivt svar från en tidskrift med nytt format och stor spargris
- överraskningsuppdrag från kultur-chifen
- att nya replokalen ligger i en Bermudatriangel av kreativt.. grejsimojs
- konsertresa med min älsklingsskjorta
- konsertresa med älsklingsskjortan och älsklingsbrorsan
- att Hillboms tjänst fylls av någon likvärdig

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hihi!! I get it, I get it, I get it! (Eller så gör jag inte alls det, men i så fall peker jag bara på rubriken a'la Brent och Flat Eric-dockan och ler brett och fånigt)

Är det The Who som gäller?

juni 01, 2007 12:36 fm  
Anonymous Anonym said...

hej, vad spännande med skrivarkollegan! jag tror jag anar vem det är..? tjo vad ballt!

juni 12, 2007 2:11 em  

Skicka en kommentar

<< Home