fredag, maj 18

Drop-in-gastroscopi

Titeln och undersökningsformen säger ganska mycket om vårt samhälle och en livsstil som är alldeles för populär. Jag visste egentligen ingenting om själva undersökningen, inte heller att man skulle bli så adrenalinstinn efteråt. Innan var jag så uppspelt som man bara kan bli inför en derbymatch i sin favoritsport och efteråt skakade jag av adrenalin. Det var bara de där fem mellanminuterna av hulkande och tårögdhet som var obehagliga. Allt gick bra, precis som jag hade trott!

8 Comments:

Blogger Pernilla Berglund said...

vad har du gjort anna? är du sjuk?

maj 19, 2007 1:32 em  
Anonymous Anonym said...

du är modig. kram!

maj 19, 2007 7:18 em  
Blogger Manis said...

Neeh, jag är inte sjuk, jag har bara en inflammation.

maj 19, 2007 8:43 em  
Blogger Raisa said...

Hu, det låter läskigt, tur att det gick bra och fort uppenbarligen?! (Jag var f.ö. tvungen att googla gastroscopi för att kolla om det var det jag trodde, och det var det ju.)

maj 20, 2007 12:18 fm  
Blogger Viktorov said...

Dukter!

maj 20, 2007 11:57 fm  
Blogger Viktorov said...

(jag satt femton minuter och hulkade, grät och dreglade) Inte för att förminska din prestation på något sätt. Men visst kände man sig stark efter att ha klarat skiten?

maj 20, 2007 11:58 fm  
Blogger Manis said...

JA! Det var därför jag var ringde och skröt. Fast min tog nog bara fem minuter tack och lov.

maj 20, 2007 4:11 em  
Blogger Lovisienstadt said...

VERY DUKTER!

Lilla gastroskopinörd. Jag var hemma och hälsade på dig idag! Du var hos Flanellskjortan!

maj 20, 2007 7:16 em  

Skicka en kommentar

<< Home