torsdag, november 30

Hej Konsument! - VARNING UTFÄRDAS -


Jag har förstört vår fina diskmaskin med ett medel som heter YES POWER CLEAN. Allt i maskinen som inte är gjort av metall luktar snuskig bordell, för det var så mycket parfym i medlet. Första telefonsamtalet resulterade i pengarna tillbaka - i form av Always-kuponger. Vi körde maskinen tom hela dagen igår, men fortfarande luktar hela köket horhus. Min fina Bodum-bryggare är också förstörd, för den har plast i locket..

OBS! Den håller inte ens vad den lovar, rengöringsmässigt alltså. Efteråt var filtret fortfarande fullt med (parfymerat) snusk och flott.

11 Comments:

Blogger Viktorov said...

hehe. History in the making. Jag fattar. Men ni har iaf enn diskmaskin. Jag skulle gärna ha en parfymdoftande eller ej. Vi synes.

november 30, 2006 6:41 em  
Blogger Manis said...

Men du vill inte måsta vara förberedd på att allt du äter och dricker hemma KAN smaka parfym.

november 30, 2006 6:43 em  
Anonymous Anonym said...

Prova att ställa in en behållare med ättika i, det kan göra underverk mot dåliga lukter...

december 01, 2006 2:24 em  
Blogger Alex said...

allt sånt där som lovar mycket är alltid bluff.

december 01, 2006 4:10 em  
Blogger Flanellskjorta said...

dom där "tabsen" ser väldigt giftiga ut. jag får nästan små the rock-vibbar...

december 01, 2006 4:58 em  
Anonymous Anonym said...

tabletterna ser ju good enough to eat-goda ut.

december 01, 2006 5:40 em  
Blogger VISION said...

hahaha the rock...

bästa maskindisken är sun tab med en liten blå plupp i mitten.

fnissar än åt magnus the rock kommentar..

december 02, 2006 1:34 em  
Blogger Manis said...

The Rock är en crazy bra action-/väntande katastroffilm, om inte den bästa?!?!

december 02, 2006 4:07 em  
Anonymous Anonym said...

hallo jag vill bara fraga om du har kopt denna produkt pa öb? om det ar fallet skulle det forklara mycket

december 04, 2006 9:18 fm  
Blogger Manis said...

Nej Jonas, det har jag tyvärr inte.

december 04, 2006 10:06 fm  
Blogger Unknown said...

Eller sätt in en öppen burk med bakpulver och låt stå ett tag. Det är i alla fall väldigt effektivt mot dålig lukt i kylen. (Tro mig, jag bor på studentkorridor och delar kyl.) Men släng bakpulvret sen!

december 15, 2006 11:15 em  

Skicka en kommentar

<< Home