torsdag, november 9

Lyckliga jag

Jag har fått en bästis! Eller min karaktär Manis har fått en bästis i Animal Crossing. Han heter Chief och är en räv, eller kanske en hund? Jag har fått ett inramat foto av honom som jag har ställt på skrivbordet. Idag kom han på besök för första gången. Jag tror vi connectade ordentligt för några dagar sedan, när jag fick honom att förstå att han inte kunde flytta ifrån oss. Det var gripande.


(Jag förväntar mig inte att fler än kanske EN person ska förstå det här, men jag blev så glad så jag ville berätta! Det kom ett hjärta ur hans huvud till och med!)

10 Comments:

Blogger Flanellskjorta said...

åååhh, jag får väl anta att jag är den där "en person". jag vill att vi ska kunna besöka varann där också! då ska jag utmana chiefen i ett parti... öhh fiske?

november 09, 2006 11:38 em  
Blogger Manis said...

Jaaaa En Person, du kan ta åt dig äran. Men jag måste utfärda en varning, för Manis är ruskigt high maitenance. De har brevväxlat megalänge de där två..

november 09, 2006 11:43 em  
Anonymous Anonym said...

revar er best

november 09, 2006 11:49 em  
Blogger Manis said...

Ja Lovisa, jag vet att du gillar rejvare, speciellt de från Holland med orange stora byxor och glowsticks.

(Du fattar också, det vet jag, på ditt Tetris-sätt)

november 09, 2006 11:55 em  
Blogger VISION said...

jag blev sjukt sugen på att spela gameboy, yes old school svart vit, zelda and the ocarina of time. satans kul!!! till jul, till jul...

november 10, 2006 11:34 fm  
Anonymous Anonym said...

Lyllo du!

november 11, 2006 5:54 em  
Blogger Guldet said...

Spännande. Snart kanske Cracker Jack kommer på besök också.

november 13, 2006 8:10 em  
Blogger Manis said...

Haha, ska du stå på min balkong och tjuvkoppla upp dig på min by elle?

november 17, 2006 9:27 fm  
Blogger Viktorov said...

Okej. Nu blir det fan ds asså. Jag har sagt det i snart två år, men nu slår jag till. När jag får pengar.

november 17, 2006 11:19 em  
Blogger iHanna said...

jag har försökt i flera timmar att få barn i sims, jag tror jag förstår lite.

december 01, 2006 1:31 fm  

Skicka en kommentar

<< Home