onsdag, november 22

Fulla ungdomar

Fredag, natt, en vecka sedan.
Eftersom vi lämnade utestället innan stängningsdags så hann vi före alla fulla ungdomar till McD. Hur hamnade vi där? Jag var ute med två köttisar, veganen gick hem. De åt ostburgare.
H berättade om sommaren, när han brukade fika på McD. Han hetsade tills jag och inte L (som mådde illa av 2 x cheese) köpte glass och strips med honom. Vi åt upp alla pommes med glass på, och det var hur gott som helst. Jag gillar att vara fulla ungdomar.

Fredag, natt, igår.
Jag och H promenerar hemåt och pratar om viktiga saker, mitt i natten som vi brukar. Vi hamnar på grisarstället nummer ett - Max E4:an på helgen efter 02. Vi delar ett vegmål och en glass, som är iskall, men smälter av varma strips. Det är en sjuk sed som måste avskaffas, men lite för rolig för att upphöra helt.

1 Comments:

Blogger elin said...

glass och strips rules det är helt enkelt för gott för att vara sant! jag gillar med chokladsås också.. mm

november 28, 2006 11:02 em  

Skicka en kommentar

<< Home