lördag, oktober 28

Tetris-skalle

Det kanske heter så helt enkelt, eftersom Tetris är Urspelet. För min del handlar det oftast om Morrowind- eller Oblivion-skalle mer specifikt, men idag är det Zoo Keeper som gäckar mig. Jag vet att jag redan har tjatat om det här för många, men eftersom jag har haft dessa små kvadratiska djuransikten på näthinnan de senaste dygnen...

...så tycker jag att jag har rätt att vara lite tjatig. Eller åtminstone rätt att skriva ett tråkig tjatinlägg i min blogg.

För att få hägringen att försvinna, köpte jag ett nytt spel idag. Det heter Animal Crossing. LOL!


2 Comments:

Blogger Viktorov said...

FAN VAD AVUNDSJUK JAG BLIR! ANIMAL CROSSING VERKAR JU SÅ SJUKT BRA. OM JAG KLARAR TENTAN BLIR DET FAN DS-BELÖNING.

oktober 31, 2006 8:11 fm  
Blogger Raisa said...

Aw. Jag har spelat zookeper på nätet. Det är verkligen väldigt beroendeframkallande, men det är tur att det handlar om prestation för då kan jag lägga ner det, till skillnad från Sims.

november 02, 2006 7:16 em  

Skicka en kommentar

<< Home