måndag, oktober 16

Hår eller inte

Jag är osäker Annika, vad tror du?
Vad tror ni?

7 Comments:

Blogger VISION said...

HAHAHA! alltså han skulle behöva en trimning kanske, ev ta av sig mössan tidigare och kamma sig lite, tror han nyss slitit av sig karotten och fått en s.k. möss-friss-friss
men, som han säger;
I don't wanna be anything other than what I've been trying to be lately
så han är nog nöjd
p.s. less is more gavin, jag har en sax, nästa gång vi ses så kirrar vi det!

oktober 16, 2006 3:22 em  
Blogger Manis said...

Jag tänker mig att det är ganska lätt att dra upp båten i de där vikarna, men ingen risk för överkamning än.

oktober 16, 2006 3:32 em  
Blogger VISION said...

nä jag tog dessutom på mig jobbet att googla hans hår och han använder helt klart plattång! så jag tror mössan är av lathet.
men, kunde konstatera, välkammad eller okammad så är nog mössa mer smickrande för honom.

oktober 16, 2006 4:42 em  
Blogger VISION said...

jag är lite chockad över denna acceptans av gavin! hade jag bara vetat hade jag ju givetvis tagit chansen och inte skämts... jag borde vetat bättre! jag borde vetat bättre...

oktober 17, 2006 12:10 fm  
Blogger Manis said...

Jag misstänker att min grej för Gavin bottnar i att jag saknar min vän Elias. Eller för att han är en sån pianovirtuos.. med läppglans.

Konstigt att googla nåns hår. Jag önskar att jag hade kommit på det först!

oktober 17, 2006 1:34 fm  
Blogger VISION said...

alltså jag är inte riktigt redo att släppa gavin än. såhär är dealen: jag såg just en video till en gavinlåt och insåg att zach braff dvs jd i scrubs regisserat och den innehöll en del scrubs skådisar och det är här och nu jag ångrar att jag inte tog tag i karln på stan jag menar jag kunde ju fått gifta eller åtminstone legat med jd! och du kunde fått gavin alltså everybody wins! jävla idiotiskt.

oktober 20, 2006 3:14 em  
Blogger VISION said...

"I mean, I cut my hair with a pocketknife. " - Gavin Degraw

oktober 20, 2006 3:21 em  

Skicka en kommentar

<< Home