lördag, oktober 21

Sårad i strid

Magnus är på väg in i duschen med sitt hål i pekfingret och ingen känsel i fingertoppen. Han har en plastkasse på handen och en hårsnodd runt handleden. Bandaget får icke bli blött. Jag tänker att gitarr/bas/piano-virtuoser borde få oljeplattformshögt risktillägg om de ska handskas med skruvdragare på jobbet.



Det är bestämt nu. Jag skaffar en riktig kamera - för jag SKA bevisa för Dig och för Dig (ni vet vilka ni är) vilken otrolig skönhet ni besitter båda två.

4 Comments:

Blogger Lovisienstadt said...

Men skruvdragare verkar så ROLIGT! Man kanske måste ta risken?

oktober 22, 2006 5:51 em  
Blogger Manis said...

Och inte kunna spela cello på hundra år? Jag vet inte..

oktober 22, 2006 5:53 em  
Blogger Flanellskjorta said...

du är snäll! men du får lägga upp bilden om du vill... det gör inget :)

oktober 23, 2006 12:09 em  
Blogger Manis said...

Jotack, jag vet, men jag ska vara lite sur och börja korståga.

oktober 23, 2006 12:44 em  

Skicka en kommentar

<< Home