onsdag, oktober 18

Att ha Tålamod

Det är något av det roligaste jag vet - att repa. Till och med utan replokal. Jag vet inte vad jag skulle ta mig till utan mitt band.
I måndags föreslog jag kaffepaus, vilket vi klubbade igenom. Jag föreslog också att vi skulle ha en schemalagd umgängestid där vi inte repar, och en där vi bara repar och inte umgås. Den föll tyvärr inte i samma goda jord, så vi får se hur det blir med det.



(Vi spelar ljudlöst på Raj-Raj, jag har ingen aning om vem som filmade)

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

musikvideo utan ljud, känns som om man blivit döv.

oktober 18, 2006 4:22 em  
Anonymous Anonym said...

P.S. Det var Markus Muslim Nilson som filmade. D.S.

oktober 21, 2006 4:15 em  
Blogger Viktorov said...

Jag blev rädd att det var jag som limmade scenen med en ölburk. Som tur var var det inte det. Ni är ju kända nu!

oktober 22, 2006 5:28 em  
Blogger Manis said...

Haha, varför skulle du ha druckit öl på Raj-Raj när du inte ens var där Vikis?

Och på tal om (bokbindar-) lim: Big Shout out till Markus.

oktober 22, 2006 5:38 em  

Skicka en kommentar

<< Home