tisdag, september 26

Dialog tisdag

(Wir arbeiten mit Quark wie gewöhnlich)

- Jag vill ha infällning på en gruppering, vet nån hur man gör?
- Få se.. jomen det ska gå.
- Nej, men det går på ett objekt men inte på grupperade. Jag måste ta en i taget.
- Men välj och sen Modifiera.
- Nä, det finns inte.
- Okej men dela upp och välj några.
- Men det blir bara en och en.
- Nä, du får ta en och en då.
- Jag gör på en och en då.
- Eller vänta... eller nä.
- Nämen det tar inte så lång tid, jag gör så.

VAÄÄRDETHÄR FÖR DISTRIKTSMÄSTERSKAP I TRÅK?!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

trååååk, orkar inte ens gå in i rummet.

september 26, 2006 2:25 em  
Blogger Manis said...

Det är egentligen det, för det är inte så avancerat = inte så användarvänligt.

september 26, 2006 10:03 em  
Blogger liselott said...

Hej Anna... jag kastade ur mig lika dana kommentarer idag med det handlade om att jag skulle programmera nå som hette MYSQL huuuuu!! Hoppas du mår bra och uppskattar den fina hösten som inte karlskrona bjuder på.

Kram. Fia den borttappade umeåbon

september 27, 2006 12:42 fm  

Skicka en kommentar

<< Home