lördag, augusti 19

Vilnius igen

For en vecka sedan Marijas lagenhet pa 13e vaningen. Hon och Agne tog oss upp pa hustaket och visade oss hela staden. Efter en veckas filmkollo har vi nu atervant och nu bor jag och Stina hos Dovile i hennes studentrum. Det regnar och askar ute och hon har gulliga hastar pa vaggen. Vi ska forsoka fa atta timmars somn och imorgon ska vi traffa de andra vid katedralen for en storstadsbrunch. Jag hoppas att jag kommer att minnas varenda liten sekund av den har resan. Den vanliga Jag skulle ha massor med hemlangtan och bekvamlighetsangest vid det har laget, men det har jag EJ! Jag vill lara mig spraket. Jag vill traffa de har manniskorna igen.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jajjamen, man kan skicka klet, i synnerhet med den mängden maskeringstejp... :-)

Dessutom hade jag under ett kort ögonblick panik lördag eftermiddag när jag insåg att den där avin som kommit fredagmorgon inte var vad jag trodde - en av en miljard ebaypaket jag väntar in - utan snattren. Beredde mig på jästluktande bär men de hade stått sig hur bra som helst!

Returpaket kommer, men ety jag är superstressad just nu kan det nog dröja lite. Dessutom ska jag till Japan strax, och det skulle kunna vara idé att vänta tills efter dess, tänker jag...

Thanks and thanks again, grymma bär, grym tjej! Även min bror brukar prata väldigt gott om dig, så nu är vi 3 syskon som gör det. ;-)

augusti 21, 2006 7:51 em  

Skicka en kommentar

<< Home