måndag, maj 15

"Charlatan"? "Talk A Lot"?

Nåja, jag ska inte klaga. Jag FICK ju en ponny av Hanna för några dagar sedan bara. Hon var så god att hon köpte den till mig på Umåker-loppisen förra helgen som jag inte gick på. Nu återstår bara att se ifall den är spansk eller brittisk. Och för detta behövs batterier av den livsfarliga sorten och en skruvmejsel, så vi får höra hennes röst. Sedan skulle hon må bra av ett bad. Barnfingrar må vara både mjuka och gulliga, men de är alltid täckta av mat och grus, hur mycket man än tvättar dem.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Spännande! Jag gissar på... spansk!

maj 16, 2006 9:02 fm  
Blogger Manis said...

Men du Pär, var det inte du som gick på att man skulle prata in i hästens huvud ????

maj 16, 2006 9:56 fm  
Blogger Raisa said...

Vilken fin ponny! Hur många har du?

maj 17, 2006 12:21 em  
Blogger Manis said...

Jag har sex stycken nu, gav just bort Swirly Whirly till Lovisa. Den luktade extra mycket gott må du tro.

maj 17, 2006 3:09 em  

Skicka en kommentar

<< Home