torsdag, maj 7

Lewdity is brought to you by Vanish

Hej.

Jag har en vän vars namn börjar på en bokstav som brukar göra reklam för produkter mitt i en konversation bara för att hon tycker att de är så bra. Jag gillar det för hon är så himla rar. Och nu har jag själv en sak jag vill dela med mig av som lyder så här:

Var inte rädda för att prova Vanish på flera år gamla flottfläckar.

Det står på flaskan att de bör vara nya, men alltså! Det här var nästan som att hitta graven tom i klippan, så frälst blev jag. Tabort kanske har en mer intressant doft (permanent marker), men jag fick bort en flera år gammal flottfläck. Då vet ni.

3 Comments:

Blogger Lovisienstadt said...

Eh... *känner mig träffad*

MEN JAG VILL OCKSÅ PRISA VANISH! Det är the fläckborttagare número uno forever and ever. Att det till och med tar bort GAMLA flottfläckar är ju fantastiskt. Det visste jag inte.

Gillar också att flaskan är i rosa neon. Det gör att man liksom fattar hur starkt och frätande medlet är.

maj 08, 2009 5:10 em  
Blogger M333 said...

Min pappa hittade en flaska under diskbänken, och det är hittills det enda som lyckats ta bort det inbrända i rispannan som stått i blöt i 6 månader.

Jag vill ju vara sån att jag säger att vattnet hjälpte. Och inte nämna vem som hade kokat ris..

maj 09, 2009 3:02 em  
Blogger Manis said...

Vatten är bra, men tillräckligt?

Jag såg på när svärfars fru förvandlade vin som var spillt på en duk och en klädd stol till vatten med Vanish. Halleluja!

maj 10, 2009 10:36 fm  

Skicka en kommentar

<< Home