torsdag, oktober 30

Snart tappar jag greppet totalt!!!!!!!!!

Vad är det för j***a Übermenschen som får jobben jag inte ens blir kallad på intervju till?!?!?!?! Eller är det bara det att alla rekryterare sniffar thinner?

Det är svårt att hålla uppe humör och självförtroende när det inte räcker med att man är superbra, utan man måste vara helt perfekt för att få jobb. S***n i h*****e.


P.S. Jo, jag vet att jag har flera jobb, men jag skulle någon gång i livet vilja ha råd med något mer än bara mat. Räkningar tillexempel. D.S.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åh min kärlek, jag vet precis hur du känner!

/Sofia

oktober 30, 2008 10:06 em  
Blogger Raisa said...

Men åh, du är ju så bra att jag tror på thinner-teorin!

november 03, 2008 10:03 fm  
Blogger Bonnieto said...

Perfekt är tråkigt, jag skyller på svågerpolitik, man måste visst mingla också och skaffa sig kontaktnät, blä, jag är helt sämst på att vara "vardagstrevlig" mot allt och alla. Men det är tydligen den som gäller, rövslickeri kallar jag det för, ja ä int bitter.

november 07, 2008 4:35 em  

Skicka en kommentar

<< Home