fredag, september 19

Lewd = nerdy?

Jag har tidigare gjort ansträngningar för att kamma hem nördpoäng i den här bloggen och gillar det temat. Jag lyckas ju så pass sällan vara utsvävande eller oanständig så då tänkte jag att när jag ändå har uppfunnit en ny böjning på ordet lewd så kan jag väl även uppdatera betydelsen. Här kommer nästa nördgrej; färdiga sökord till några Monty Python-sketcher på YouTube:

monty python llama
monty python salad days
monty python dennis moore part 2
monty python may day
monty python philosophers world cup
monty python bruce
monty python kilimanjaro expedition
monty python people’s front of judea


/Manis

3 Comments:

Blogger Lovisienstadt said...

i love you

september 20, 2008 12:12 fm  
Anonymous Anonym said...

Stort plus för Dennis Moore. Jag hade dock gärna sett How not to be seen

monty python how not to be seen

oktober 05, 2008 6:36 em  
Blogger Manis said...

Åh, just ja. Det får bli del två!

oktober 06, 2008 10:34 em  

Skicka en kommentar

<< Home