onsdag, februari 7

Karriärchockad

Jag hoppas att många såg fel och läste "KarriärCHOKLAD".

Igår åkte jag och Granen ut i skogen för att spana in en militärövning. Jag kände inte för att skriva en artikel så jag bara lyssnade och tog några namn. Granen var nästan hurtigare än militärerna, med sin D200-koloss i famnen. Texten blev sådär och bara Jean-Lars hann korra den, men jag gillade bilderna och idag har NV smackat upp grejen på lokala löpet och på mittuppslaget. Fin redigering av bilderna också. PT var inte lika svulstiga, bara en sida. Jag är chockad och vet fortfarande inte vad jag ska bli när jag blir stor. Office Space, ni vet (Finn fem fel, #5).

Imorgon kan man få se roliga bandvagnsbilder här hoppas jag, när jag får min Nokia-usb.

Idag ska jag ut i markerna igen för att träffa sameministern i nån kåta i skogen. Då tar jag med storkameran.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

hej hej, skriv mer om karriären! /h

februari 07, 2007 10:33 fm  
Blogger Flanellskjorta said...

jag lyckades hitta igen artikeln i pt (internet) och har just läst den. du är jätteduktig anna! jag gillar att läsa det du skriver.
fina bilder också!

februari 07, 2007 10:52 fm  

Skicka en kommentar

<< Home